Θέμα: Re: από το you tube

Γιώργος Τσιγκος gtsigkos at yahoo.gr
Thu Mar 6 03:19:04 EET 2008

Thanos <pampo at freemail.gr> έγραψε: Γιώργος Τσιγκος wrote:
> Thanos
 έγραψε:

> Εγραψα όμως μου είπες και έδειξε τα παρακάτω:
>
> "Εγκατεστημένες πρόσθετες λειτουργίες
>  Περισσότερες πληροφορίες για πρόσθετες λειτουργίες στο  mozilla.org.
>  Βοήθεια για εγκατάσταση πρόσθετων λειτουργιών  plugindoc.mozdev.org.
>
> ---------------------------------
>  Shockwave Flash
>
> Όνομα αρχείου:  libgnashplugin.so
> Shockwave Flash 8.0 r99. Gnash 0.8.1, the GNU Flash Player.

Έχεις εγκατεστημένη την GNU έκδοση του flash. Δεν έχω παίξει ποτέ μ'
αυτό και δεν ξέρω κατά πόσο αποτελεσματικό είναι. Αν κάποιος άλλος δεν
επιβεβαιώσει πως δουλεύει κανονικά, θα πρότεινα να το απεγκαταστήσεις
και να δοκιμάσεις το flash plugin της Adobe.

Θεωρώ πως είσαι εξοικειωμένος με την προσθαφαίρεση-ενημέρωση των πακέτων
του συστήματος μέσα από το Synaptic. Αν όχι, ρίξε μια ματιά στο παρακάτω.

https://help.ubuntu.com/community/SynapticHowto

Θα κλείσεις τον FF για καλό και κακό. Θα ψάξεις λοιπόν μέσα στο Synaptic
για εγκατεστημένα πακέτα που περιέχουν το 'gnash'. Θα τα αφαιρέσεις. Θα
βεβαιωθείς πως στο /usr/lib/firefox/plugins/ ΔΕΝ υπάρχει το
'libgnashplugin.so'. Αν υπάρχει θα το διαγράψεις (χρειάζεσαι δικαιώματα
διαχειριστή του συστήματος - https://help.ubuntu.com/community/RootSudo).

Για την εγκατάσταση τώρα του plugin της Adobe έχεις δύο επιλογές.

1η. Να εγκαταστήσεις μέσα από το Synaptic το πακέτο
'flashplugin-nonfree'. Έχουν αναφερθεί περιπτώσεις που δεν δουλεύουν τα
flash objects σε σελίδες με αυτόν τον τρόπο αν και δεν ξέρω το γιατί.

2η. Να κατεβάσεις το plugin από την σελίδα της Adobe και να το
εγκαταστήσεις «χειροκίνητα».

http://fpdownload.macromedia.com/get/flashplayer/current/install_flash_player_9_linux.tar.gz

Αφού το κατεβάσεις ανοίγεις ένα τερματικό και «πας» στην τοποθεσία που
το αποθήκευσες. Δίνεις δηλαδή κάτι σαν το παρακάτω:

 cd /path/to_saved/file

Εννοείται πως αντικαθιστάς το path/to_saved/file με ένα πραγματικό path!

Στην συνέχεια (για την αποσυμπίεση) δώσε:

 tar xvf install_flash_player_9_linux.tar.gz

Θα δεις ένα φάκελο με το όνομα install_flash_player_9_linux.

 cd install_flash_player_9_linux

Κλείσε όλα τα παράθυρα του FF (σε περίπτωση που το ξέχασες).

Για την εγκατάσταση τώρα θα χρειαστείς δικαιώματα διαχειριστή
(root/sudo) του συστήματος. Δίνεις:

 sudo ./flashplayer-installer

Θα σου ζητηθεί ο κωδικός του χρήστη με τον οποίο έκανες login στο
Ubuntu. Ακολουθείς τα βήματα που σου λέει και όταν σου ζητηθεί το path
στο οποίο βρίσκεται ο FF θα δώσεις το

 /usr/lib/firefox

Μετά από αυτό λογικά θα έχεις λειτουργήσιμο flash plugin.

Για όλα αυτά που αναφέρω οτιδήποτε δεν καταλαβαίνεις ρωτάς δίνοντας
παράλληλα και τα όποια μηνύματα λάθους σου παρουσιάστηκαν κατά την
εκτέλεση των εντολών/βημάτων.

Υ.Γ.: Θα σε παρακαλούσα αν σου είναι εύκολο να ρυθμίσεις το webmail σου
να κάνει «σωστά» quote το μήνυμα στο οποίο απαντάς προσθέτοντας στην
αρχή και τον χαρακτήρα '>' έτσι ώστε να υπάρχει κάποιος διαχωρισμός για
το τι λέει ο καθένας και να μπορεί εύκολα να διακριθεί από κάποιον.

Thanos σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Μου έδειξες μια δυνατότητα που νόμιζα πως δεν υπήρχε. Σε όσους μου πρότειναν να δώ ή να ακούσω κάτι έλεγα πως το ubuntu δεν μπορεί να το κάνει αυτό. Εκανα την απεγκατάσταση των 3 πακέτων gnash, πήγα στο /usr/lib/firefox/plugins/ είδα πως δεν υπήρχε το 'libgnashplugin.so' και μετά από το Synaptic πήγα να εγκαταστήσω το 'flashplugin-nonfree'. Το βρήκα εγκατεστημένο και του έκανα επανεγκατάσταση. Τώρα τα βλέπω και τα ακούω όλα. Ευχαριστώ ξανά.
Για το ΥΓ: Εχουμε ξαναεπικοινωνήσει και μου το είχες πει και τότε. Από  μένα όταν φεύγει το μήνυμα, έχει σε όλα τα προηγούμενα μια μπλέ μπάρα την οποία δεν μπορεί κανείς να διακόψει, Εγώ γράφω στο τέλος της και νομίζω πως είναι ορατό. Αλλο κόλπο δεν ξέρω. Χρησιμοποιώ το Yahoo με τον Firefox.

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr