Προώθηση: Θέμα: Re: από το you tube

Γιώργος Τσιγκος gtsigkos at yahoo.gr
Wed Mar 5 03:28:12 EET 2008

Γιώργος Τσιγκος <gtsigkos at yahoo.gr> έγραψε: Ημερομηνία: Wed, 5 Mar 2008 00:48:14 +0000 (GMT)
Από:
    Γιώργος Τσιγκος <gtsigkos at yahoo.gr>
Θέμα: Θέμα: Re: από το you tube
Προς: Thanos <pampo at freemail.gr>

Thanos <pampo at freemail.gr> έγραψε: Γιώργος Τσιγκος wrote:
> Χρησιμοποιώ Ubuntu 7,10 και έχω ένα σοβαρό πρόβλημα. Δεν μπορώ να
> ανοίξω τίποτα από το you tube, και στις σελίδες και τα blogs που
> επισκέπτομαι δεν μπορώ ούτε να ακούσω μουσική, ούτε να δώ ταινιάκι,
> και δεν βλέπω καν εικόνες. Αυτό είναι κάτι σύνηθες με το Ubuntu ή
> έχει έναν τρόπο αντιμετώπισης;;

Το youtube χρησιμοποιεί έναν flash player για να παίξει τα βιντεάκια που
βλέπεις. Θα πρέπει λοιπόν στον Firefox (που λογικά χρησιμοποιείς) να
έχεις εγκαταστήσει το flash plugin. Το έχεις κάνει; Αν δεν γνωρίζεις αν
το έχεις κάνει ή τι ακριβώς εννοώ, δώσε στην γραμμή διευθύνσεων του FF
το about:plugins και δες αν υπάρχει κάτι σχετικό με το "Shockwave
Flash". Αν υπάρχει, ποια έκδοση έχει;

Αν δεν το έχεις  εγκατεστημένο μπορούμε να σου δώσουμε οδηγίες για το πως
μπορείς να το προσθέσεις. Αν πάλι, το έχεις μάλλον κάτι δεν πάει καλά
και θα χρειαστεί να «παίξουμε» λίγο...

Εγραψα όμως μου είπες και έδειξε τα παρακάτω:

"Εγκατεστημένες πρόσθετες λειτουργίες
 Περισσότερες πληροφορίες για πρόσθετες λειτουργίες στο  mozilla.org.
 Βοήθεια για εγκατάσταση πρόσθετων λειτουργιών  plugindoc.mozdev.org.

---------------------------------
 Shockwave Flash

   Όνομα αρχείου:  libgnashplugin.so
    Shockwave Flash 8.0 r99. Gnash 0.8.1, the GNU Flash Player.   Copyright © 2006 Free Software   Foundation, Inc.
 Gnash comes with NO WARRANTY, to the extent permitted by law. You may redistribute copies of Gnash under the terms  of the GNU General Public   License. For more information about Gnash, see    http://www.gnu.org/software/gnash.   Compatible Shockwave Flash 8.0 r99.   Τύπος MIME Περιγραφή Επιθέματα Ενεργές    application/x-shockwave-flash Shockwave Flash swf Ναι  Totem Web Browser Plugin 2.20.0

   Όνομα αρχείου:  libtotem-basic-plugin.so
    The Totem 2.20.0 plugin handles video and audio streams.   Τύπος MIME Περιγραφή Επιθέματα Ενεργές    application/ogg Ogg multimedia ogg Ναι   audio/ogg Ogg Audio ogg Ναι   audio/x-ogg Ogg Audio ogg Ναι   video/ogg Ogg Video ogg Ναι   video/x-ogg Ogg Video ogg Ναι   video/mpeg βίντεο MPEG mpg, mpeg, mpe Ναι   audio/wav ήχος WAV wav Ναι   audio/x-wav ήχος WAV wav Ναι   audio/mpeg ήχος MP3 mp3 Ναι   application/x-nsv-vp3-mp3 NSV video nsv Ναι   video/flv Flash video flv Ναι  Windows Media Player  Plug-in 10 (compatible; Totem)

   Όνομα αρχείου:  libtotem-gmp-plugin.so
    The Totem 2.20.0 plugin handles video and audio streams.   Τύπος MIME Περιγραφή Επιθέματα Ενεργές    application/x-mplayer2 βίντεο AVI avi, wma, wmv Ναι   video/x-ms-asf-plugin ASF video asf, wmv Ναι   video/x-msvideo βίντεο AVI asf, wmv Ναι   video/x-ms-asf ASF video asf Ναι   video/x-ms-wmv WMV video wmv Ναι   video/x-wmv WMV video wmv Ναι   video/x-ms-wvx Λίστα  αναπαραγωγής wmv Ναι   video/x-ms-wm ASF video wmv Ναι   application/x-ms-wms WMV video wms Ναι   application/asx Λίστα αναπαραγωγής asx Ναι  DivX&#174; Web Player

   Όνομα αρχείου:  libtotem-mully-plugin.so
    The Totem 2.20.0 plugin handles video and audio streams.   Τύπος MIME Περιγραφή Επιθέματα Ενεργές    video/divx βίντεο AVI divx Ναι  QuickTime Plug-in 7.2.0

   Όνομα αρχείου:   libtotem-narrowspace-plugin.so
    The Totem 2.20.0 plugin handles video and audio streams.   Τύπος MIME Περιγραφή Επιθέματα Ενεργές    video/quicktime QT video mov Ναι   video/mp4 MPEG-4 video mp4 Ναι   image/x-macpaint MacPaint Bitmap image pntg Ναι   image/x-quicktime σχέδιο Macintosh Quickdraw/PICT pict, pict1, pict2 Ναι   video/x-m4v MPEG-4 video m4v Ναι  GCJ Web Browser Plugin 0.92

   Όνομα αρχείου:  libgcjwebplugin.so
    The GCJ Web Browser Plugin  executes Java applets.   Τύπος MIME Περιγραφή Επιθέματα Ενεργές    application/x-java-vm GCJ class,jar Ναι   application/x-java-applet GCJ class,jar Ναι   application/x-java-applet;version=1.1 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-applet;version=1.1.1 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-applet;version=1.1.2 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-applet;version=1.1.3 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-applet;version=1.2 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-applet;version=1.2.1  GCJ class,jar Ναι   application/x-java-applet;version=1.2.2 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-applet;version=1.3 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-applet;version=1.3.1 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-applet;version=1.4 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-applet;version=1.4.1 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-applet;version=1.4.2 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-applet;jpi-version=1.4.2_01 GCJ class,jar Ναι
 application/x-java-bean GCJ class,jar Ναι   application/x-java-bean;version=1.1 GCJ class,jar Ναι    application/x-java-bean;version=1.1.1 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-bean;version=1.1.2 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-bean;version=1.1.3 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-bean;version=1.2 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-bean;version=1.2.1 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-bean;version=1.2.2 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-bean;version=1.3 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-bean;version=1.3.1 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-bean;version=1.4 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-bean;version=1.4.1 GCJ  class,jar Ναι   application/x-java-bean;version=1.4.2 GCJ class,jar Ναι   application/x-java-bean;jpi-version=1.4.2_01 GCJ class,jar Ναι  Java(TM) Plug-in 1.6.0_03-b05

   Όνομα αρχείου:  libjavaplugin_oji.so
    Java(TM) Plug-in 1.6.0_03   Τύπος MIME Περιγραφή  Ενεργές    application/x-java-vm Java  Ναι   application/x-java-applet Java  Ναι   application/x-java-applet;version=1.1 Java  Ναι   application/x-java-applet;version=1.1.1 Java  Ναι   application/x-java-applet;version=1.1.2  Java  Ναι   application/x-java-applet;version=1.1.3 Java  Ναι   application/x-java-applet;version=1.2 Java  Ναι   application/x-java-applet;version=1.2.1 Java  Ναι   application/x-java-applet;version=1.2.2 Java  Ναι   application/x-java-applet;version=1.3 Java  Ναι   application/x-java-applet;version=1.3.1 Java  Ναι   application/x-java-applet;version=1.4 Java  Ναι   application/x-java-applet;version=1.4.1 Java  Ναι   application/x-java-applet;version=1.4.2 Java  Ναι   application/x-java-applet;version=1.5 Java  Ναι   application/x-java-applet;version=1.6 Java  Ναι    application/x-java-applet;jpi-version=1.6.0_03 Java  Ναι   application/x-java-bean Java  Ναι   application/x-java-bean;version=1.1
 Java  Ναι   application/x-java-bean;version=1.1.1 Java  Ναι   application/x-java-bean;version=1.1.2 Java  Ναι   application/x-java-bean;version=1.1.3 Java  Ναι   application/x-java-bean;version=1.2 Java  Ναι   application/x-java-bean;version=1.2.1 Java  Ναι   application/x-java-bean;version=1.2.2 Java  Ναι   application/x-java-bean;version=1.3 Java  Ναι   application/x-java-bean;version=1.3.1 Java  Ναι    application/x-java-bean;version=1.4 Java  Ναι   application/x-java-bean;version=1.4.1 Java  Ναι   application/x-java-bean;version=1.4.2 Java  Ναι   application/x-java-bean;version=1.5 Java  Ναι   application/x-java-bean;version=1.6 Java  Ναι   application/x-java-bean;jpi-version=1.6.0_03 Java  Ναι"

  Χρησιμοποιείτε Yahoo!
  Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
  http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr