από το you tube

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Mar 3 21:58:13 EET 2008

Γιώργος Τσιγκος wrote:
> Χρησιμοποιώ Ubuntu 7,10 και έχω ένα σοβαρό πρόβλημα. Δεν μπορώ να
> ανοίξω τίποτα από το you tube, και στις σελίδες και τα blogs που
> επισκέπτομαι δεν μπορώ ούτε να ακούσω μουσική, ούτε να δώ ταινιάκι,
> και δεν βλέπω καν εικόνες. Αυτό είναι κάτι σύνηθες με το Ubuntu ή
> έχει έναν τρόπο αντιμετώπισης;;

Το youtube χρησιμοποιεί έναν flash player για να παίξει τα βιντεάκια που
βλέπεις. Θα πρέπει λοιπόν στον Firefox (που λογικά χρησιμοποιείς) να
έχεις εγκαταστήσει το flash plugin. Το έχεις κάνει; Αν δεν γνωρίζεις αν
το έχεις κάνει ή τι ακριβώς εννοώ, δώσε στην γραμμή διευθύνσεων του FF
το about:plugins και δες αν υπάρχει κάτι σχετικό με το "Shockwave
Flash". Αν υπάρχει, ποια έκδοση έχει;

Αν δεν το έχεις εγκατεστημένο μπορούμε να σου δώσουμε οδηγίες για το πως
μπορείς να το προσθέσεις. Αν πάλι, το έχεις μάλλον κάτι δεν πάει καλά
και θα χρειαστεί να «παίξουμε» λίγο...