kpdf cannot open pdf files

John T. Margaritopoulos johnmargaritopoulos at gmail.com
Mon Feb 18 20:22:08 EET 2008

On Mon, 2008-02-18 at 20:20 +0200, Thanos wrote:

> Το kpdf μπορείς να το τρέξεις χωρίς να προσπαθείς να ανοίξεις ένα
> αρχείο; Πήγαινε δηλαδή από το μενού των εφαρμογών και τρέξε το kpdf.
> Άλλη σκέψη, μήπως στο αρχείο που προσπαθείς να ανοίξεις δεν έχεις
> δικαιώματα πρόσβασης;

Τρέχει κανονικά το kpdf από το μενού των εφαρμογών. Πρόβλημα δικαιωμάτων
πρόσβασης δεν είναι, τα pdf αρχεία ανοίγουν κανονικά με p.x. evince,
acrobat.

Πριν από λίγο ανακάλυψα ότι αν αν αλλάξω την επέκταση του αρχείου π.χ.
από paper.pdf σε paper.PDF το ανοίγει κανονικά.

Να συμπληρώσω ότι όταν πάω να ανοίξω αρχείο από το kpdf (file --- open
--) στο μενού filters εμφανίζονται τα: Netscape MozPlugger 1.7.3 handles
QuickTime Windows Media Player Plugin, PostScript Document, πουθενά
pdf.

Το ίδιο πρόβλημα παρουσιάστηκε και στο laptop μου. Εκεί έβγαλα ότι kde
προγράμματα είχα και τα ξαναεγκατέστησα. Το πρόβλημα διορθώθηκε , στον
σταθερό μου υπολογιστεί, έκανα το ίδιο αλλά κανένα αποτέλεσμα.
--
Dr. John T. Margaritopoulos,FRES
Department of Biochemistry and Biotechnology,
email: johnmargaritopoulos at gmail.com
email: johnmargaritopoulos at yahoo.com