Migrate2linux Digest, Vol 56, Issue 6

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Feb 13 20:46:49 EET 2008

On 2008-02-13 14:09, "John T. Margaritopoulos" <johnmargaritopoulos at gmail.com> wrote:

> Αγαπητέ Γιώργο ευχαριστώ.
>
> Αν κατάλαβα καλά το πρόβλημα είναι με τον server του yahoo, αρά εγώ
> δεν μπορώ να κάνω κάνω κάτι.

Ναι, κάπως έτσι...

Φυσικά, μπορείς να κάνεις κάτι.  Να χρησιμοποιείς το Gmail και `SMTP
authentication' για τα εξερχόμενα email σου.  Αυτό έχει και το έξτρα
πλεονέκτημα ότι παίζει με οποιοδήποτε local mailer, και δε σε αναγκάζει
να χρησιμοποιείς μια web-based βλακεία για email (με όλα τα bugs που
έχουν όλα τα web interfaces που έχω δει προσωπικά ως σήμερα) :-)