Permissions και Ubuntu <SOLVED>

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Dec 29 02:20:36 EET 2007

Σημείωση: Το πραγματικό όνομα του `lstamellos at power-on.gr' είναι, από
όσο ξέρω, «Λουκάς Σταμμέλος» (το διόρθωσα με το χέρι στο Cc: header).

On 2007-12-28 20:23, Stathis <diamond_gr at freemail.gr> wrote:
> Νομίζω ότι βρήκα την λύση..
> Ο δίσκος είναι LACIE 300GB. Σεν έχει κανένα κουμπί. Δούλευε ΟΚ από την
> εγκατάσταση του λειτουργικού.
> Αν και νέος στο λειτουργικό, έψαξα αρκετά.
> Βρήκα σε ένα forum μια παρόμοια περίπτωση. Αυτό είχε πρόβλημα με ένα αρχείο
> προφιλ του Firefox που "κλείδωσε" τον δίσκο του σε read only (κουφό
> ακούγεται).

Σε ποιό forum;  Χαίρομαι που κάπως κατάφερες να προσπελάσεις τα αρχεία
του δίσκου, αλλά η εξήγηση μου φαίνεται τουλάχιστον «περίεργη».

Αν έχεις ακόμα το link στο history του browser σου, θα με ενδιέφερε να
δω τι λέει για τα *.rec files.

> Πήγα σε ένα φίλο με μικροαπαλά παραθύρια και έσβησα τον φάκελο ./trash
> και τα αρχεία *.rec.  Γυρνώντας σπίτι, άνοιξα το PC με live cd FEDORA.
> Εκεί έσβησα ακόμα 2 φακέλους (ήθελα να δοκιμάσω τί γίνεται).
>
> Μετά άνοιξα κανονικά με ubuntu. Δείχνει να λειτουργεί ΟΚ. Έσβησα
> δοκιμαστικά ένα φάκελο που δεν χρειαζόμουνα και τον έσβησε.
>
> Πιστεύω ότι ο φάκελος ./trash που έσβησα ήταν αυτός που το μπλόκαρε
> (όπως είπε και το παληκάρι με τον Firefox).
>
> Αν έχετε κάποια παρατήρηση ή ιδέα για το αν έκανα κάτι που δεν έπρεπε,
> παρακαλώ ενημερώστε με.  Ευχαριστώ.

Δε μου έχει τύχει μέχρι τώρα να *χρειάζονται* Windows για να προσπελάσω
ένα FAT file system.  Από την άλλη, χρησιμοποιώ FAT πολύ σπάνια (συνήθως,
μόνο όταν δίνω ένα USB stick σε φίλους), οπότε δε μπορώ να πω ότι είμαι
ιδιαίτερα «απαιτητικός» χρήστης του FAT.