Re: Permissions και Ubuntu

Λουκάς Σταμέλλος lstamellos at power-on.gr
Wed Dec 26 02:25:03 EET 2007

Την 26/12/2007, Stathis <diamond_gr at freemail.gr> έγραψε:

> Το δισκάκι μου βγάζει τα εξής ακόμα και όταν προσπαθώ να αλλάξω permissions.
>
> Couldn't change the permissions of "New folder" because it is on a
> read-only disk

Όταν το συνδέεις, το κάνει mount αυτόματα το σύστημα, ή το κάνεις εσύ με εντολή;

Αν το κάνει αυτόματα, δοκίμασε το εξής:

Κάνε αποπροσάρτηση (umount) την συσκευή.
Με την συσκευή αποπροσαρτημένη, κάνε δεξί κλικ > ιδιότητες στο
εικονίδιό της, και έλεγξε αν στην καρτέλα «Προσάρτηση» είναι
ενεργοποιημένη η επιλογή «μόνο για ανάγνωση». Αν είναι, βγάλ᾿ την.
Ξαναπροσάρτησε την συσκευή.

Φιλικά,
--
Λουκάς Σταμέλλος