Κολλάει ο Firefox

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Sun Dec 16 23:47:00 EET 2007

Λοιπόν, έκανα κάτι άλλο.

Υπέθεσα ότι η κάρτα γραφικών έχει το πρόβλημα. Αυτό γιατί ήταν μια παλιά
που είχα βάλει και έκανα εγκατάσταση το λειτουργικό σύστημα. Αυτό με
παραξένεψε και από το γεγονός ότι όλες τις ταινίες τις έδειχνε σκοτεινά
(όλες οι ρυθμίσεις της οθόνης είναι για όσο πιο φωτεινά γίνεται).
Έβαλα μια κάρτα με την μισή μνήμη. Άνοιξα το Firefox και το λειτουργώ
μια χαρά. Το είχα ανοικτό όσο πιο πολύ μπορώ και επισκέφθηκα και πιο
δύσκολα σε γραφικά sites. Μάλλιστα εκεί που κολλούσε πριν, τώρα απλά
καθυστερούσε να κατεβάσει (ίσως ήταν και θέμα ταχύτητας).
Αν τυχόν κάνει κάποιο φάουλ πάλι, τότε θα κάνω αυτό που μου λες Θάνο.
Ευχαριστώ,
Στάθης