Μειωμένη ταχύτητα ADSL

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Thu Dec 13 01:51:54 EET 2007

Γειά σας,

έχω το ubuntu 7.10 με TELLAS ZISTO (12άρα γραμμή).
Παλιότερα είχα το kubuntu 7.04 και 7.10 με το οποίο κατέβαζα με
1200kb/sec μέσω του aria2c.
Με το ubuntu 7.10 βλέπω ταχύτητα μέχρι 120kb/sec.

Ένας φίλος με Forthnet (και windows) πήρε στο τεχνικό τμήμα και του
είπανε να έχει το modem κοντά στην μπρίζα τηλεφώνου και να έχει μακρύ
καλώδιο δικτύου. Αυτός τελικά έβαλε ένα σύστημα μέσα από το ρεύμα (δεν
ξέρω τί έκανε ο τεχνικός του) και δεν χρειάστηκε να τραβήξει καλώδιο
δικτύου. Και εμένα είναι αρκετά μακρυά.
Ένας φίλος που έβαζε τηλεφωνικά κέντρα, μου είπε ότι αυτά είναι
χαζομάρες που λένε απλά για να μετρήσουν ένα τηλεφώνημα. Στην
πραγματικότητα η ταχύτητα μικρένει κατά 50% από την κακή ποιότητα modem
και κατά 50% από κακή ποιότητα γραμμής.

Βασικά αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν από το ubuntu μπορώ να διορθώσω
κάτι ώστε να μην φταίει το λειτουργικό σύστημα. Γνωρίζω ότι τα windows
τρώνε αρκετό bandwith.

Ευχαριστώ,
Στάθης