Ασυμβατότητα Vista Linux

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Fri Nov 9 19:20:54 EET 2007

Στις 09-11-2007, ημέρα Παρ, και ώρα 19:06 +0200, ο/η Christos έγραψε:
> Η ασυμβατότητα μεταξύ Vista και Linux πως επιλύεται;
> Μου απέστειλαν ένα αρχείο .eml, για παράδειγμα, το οποίο δεν μπορώ να
> ανοίξω με τον κλασικό τρόπο.
>
> Χρήστος/.

Το .eml είναι μια ηλιθια proprietary επέκταση του outlook express.
(πολλές φορές ούτε τα windows τα ίδια δεν το αναγνωρίζουν). Συνήθως
τα .eml  είναι chain mails από βαριεστημένες γραμματείς τα οποία έχουν
προωθηθεί και επαναπροωθηθεί καμμιά 50άρια φορές μέχρι να φτάσουν σε
σένα και περιέχουν το τελευταίο hoax, κρύα ανέκδοτα ή/και χαριτωμένα
γατάκια (κατά προτίμηση σε powerpoint για να δείξουμε ότι δεν πήγαν
χαμένα τα μαθήματα στο ECDL  και ξέρουμε το Μενού Εισαγωγή>Εικόνα) .
Τέλος πάντων ο Thunderbird τα διαβάζει μια χαρά μεσω του μενου
Αρχείο>Άνοιγμα αποθηκευμένου μυνήματος..