Knoppix 0.7 σε ΙΒΜ 380XD

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Fri Nov 2 22:46:54 EET 2007

Επανέρχομαι με το παλιό μου laptop ΙΒΜ. Είμαι αρκετά νεος στο linux.

Τελικά έβαλα (δεν ξέρω αν έκανα καλά) την έκδοση Knoppix 0.7.
Φτάνω στο σημείο να βάλω τον κωδικό να μπω και προσπαθώντας να μπεί μου
βγάζει
Σφάλμα Could not read netowork connection list
/home/user/.DCOPserver_ibm

Παρακαλώ ελέξτε αν το πρόγραμμα "dcopserver" εκτελείται.

Σημειωτέο ότι έχω μια PCMCIA κάρτα επάνω την οποία δεν την έχω
συνδεδεμένη με το ethernet.

Πατώντας εντάξει, μρ βγάζει στο σημείο να βάλω πάλι κωδικό.

Έχοντας το καλώδιο δικτύου, βγάζει άλλο μήνυμα:
Could not start ksmserver. check your installation.

Μάλλον το πρόβλημά μου είναι το 2ο και όχι το πρώτο (αφού λύθηκε μόνο με
τη σύνδεση με το ethernet).

Ευχαριστώ,
Στάθης