[SOLVED] Re: xfce: δεν τρέχει σε έναν χρήστη

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Sep 30 13:49:44 EEST 2007

On 2007-09-30 11:11, Thanos wrote:
[...]
> Ψάχνω τώρα ποιες ρυθμίσεις μπορεί να είναι αυτές του KDE στον φάκελο
> του χρήστη που δεν επιτρέπουν το Xfce να τρέξει.

Λοιπόν...

Είχα εγκατεστημένο το πακέτο 'gtk-qt-engine' το οποίο με κάποιες
ρυθμίσεις που κάνει "ομορφαίνει" το look των gtk εφαρμογών (π.χ. firefox
και thunderbird) στο KDE. Οι ρυθμίσει αυτές λοιπόν -αν κατάλαβα καλά-
καταχωρούνται στα '.gtk_qt_engine_rc' και '.gtkrc-2.0'. Αρχικά τα
μετονόμασα και είδα πως άρχισαν να λειτουργούν και κάποιες άλλες
συντομεύσεις όπως π.χ. το 'ALT+F2'. Ψάχνοντας παραπάνω είδα πως κάποιες
ρυθμίσεις γίνανε και στο '.bashrc' μόνο που αντί για append όπως έγραφε
το σχόλιο του KDE είχε σβήσει τα πάντα και είχε μόνο κάτι ρυθμίσεις γι'
αυτό τον σκοπό. Επανέφερα τις ρυθμίσεις από τον νέο χρήστη που
δημιούργησα, βέβαια δεν είμαι σίγουρος πως έκανα και σωστά. Το πρόβλημα
όμως παρέμεινε. Ψάχνοντας ένα-ένα τα αρχεία και φακέλους του χρήστη μου
για να δω τι μπορεί να προκαλεί το πρόβλημα έσβησα τα πάντα από το
'~/.cache/sessions'... Δούλεψε!

Ύστερα από τα όσα έχω πειράξει μπορεί και να μου ξέφυγε κάτι και να μην
το ανέφερα, αλλά νομίζω πως το πρόβλημα ήταν οι ρυθμίσεις από το
gtk-qt-engine και απλά τα περιεχόμενα του '~/.cache/sessions' είχαν
κρατήσει κάποια στοιχεία από τις παλιές ρυθμίσεις κάνοντάς με να ψάχνω
με τις ώρες ποιο είναι το πρόβλημα...