Συμπιεσμένα με RAR αρχεία και με κωδικό

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Thu Sep 27 17:43:24 EEST 2007

Κι εγώ πως θέλεις να ξέρω ότι έχεις αποσυμπιέσει άλλα rar αρχεία; Το
ext3 journal σου να μυρίσω; Για να μη σχολιάσω ότι δεν είπες κουβέντα
για την CLI πρότασή μου. Θεωρώ την αντίδρασή σου απαράδεκτη και
προσβλητική και δε σκοπεύω να επιχειρήσω να σε βοηθήσω ξανά στο μέλλον.
Ξέρω, καρφάκι δε σου καίγεται.

Α.