Egatastash modem kai fax

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Sep 25 12:42:26 EEST 2007

On 2007-09-25 08:15, Stathis <diamond_gr at freemail.gr> wrote:

> Δηλαδή;

ok βρήκα στο ubuntuforums.org την εξήγηση.  Μη σε μπερδέψω χειρότερα,
δεν έχει σημασία...

> Επίσης να επισημάνω ότι σβήνοντας το διρεψτορυ που είχα αποσυμπιέσει,
> δεν μπορώ να το  σβήσω από τον κάδο. Γράφει
>
> access denied to
> home/user/.local/share/Trash/files/pcter-0.9.7.9-rht-7/src/.tmp_versions/linmodem.mod

Τι βλέπεις με τις παρακάτω παρακάτω εντολές σε ένα τερματικό;

	cd /home/user/.local/share/Trash/files/pcter-0.9.7.9-rht-7

	find . | sort | xargs ls -ld

> Με το modem δεν κατάλαβα τί να κάνω.

Ούτε εγώ, αλλά καλύτερα να σε βοηθήσει κάποιος που έχει Ubuntu.