Εγκατάσταση kubuntu σε PC με CONX

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Sun Sep 23 10:42:06 EEST 2007

Θέλω την γνώμη σας. Είμαι νέος στο kubuntu (όπως έγραψα και στο παρελθόν)

Έχω εντυπωσιαστεί με την λειτουργία και έχω πείσει ένα φίλο να βάλει και
αυτός.
Με ρωτάει αν αναγνωρίζει τις συσκευές.

Εγώ δεν έχω αντιμετωπίσει πολύ πρόβλημα. Μόνο στο modem (όπως έχω γράψει
και στο παρελθόν) που το θέλω για fax και αργότερα το scaner. Το ADSL
modem το έχω σε ethernet και λειτουργεί το Internet μια χαρά.

Βασικά ο φίλος μου έχει Conx νομίζω (εκεί δίνουν το Sagem σε USB). Το
μόνο πρόβλημα αναγνώρισης συσκευής ίσως να είναι αυτό (δεν είμαι σίγουρος).

Γνωρίζει κανείς τι μπορούμε να κάνουμε (εκτός από την αγορά νεου modem);
Υπάρχει κάποιο προγραμμα που να είναι σαν αυτό που κάνει dial; Ίσως το
πακέτο να έχει και οδηγίες πως να στηθεί σε linux όμως δεν ξέρω αφού δεν
το έχω.