ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ

Xristos Nikolareas nikolareas at hol.gr
Tue Sep 18 22:41:02 EEST 2007

Με έπιασε απελπισία. Δεν αντέχω άλλο να έχω χιλιάδες δουλειές να τρέχουν
και εγώ να κάθομαι και να ασχολούμαι με το Ubuntu και πως Θα τα καταφέρω
να εγκαταστήσω ενα πρόγραμμα. Αφού τελικά δεν κατάφερα να διορθώσω ένα
error του Cinelerra και δεν μπόρεσα να το κάνω να δουλέψει, προσπάθησα
να εγκαταστήσω το Kdenlive. Τι τα θέλεις ρε φίλε θα μου πείτε. Ότι ήταν
να μάθεις το έμαθες. Γνωρίζεις αρκετά καλά το Premier και το Photoshop
τι δουλειά έχεις να ασχοληθείς μα αυτά. Τέλος πάντων δεν θέλω ακόμη να
απαντήσω σε αυτή την ερώτηση, αλλά μπαίνω στον πειρασμό να Ρωτήσω: Γιατί
ρε παιδιά για να εγκαταστήσει ή να απεγκαταστήσει κάποιος ένα πρόγραμμα
πρέπει αφενός να διαβάσει ώρες αφετέρου να μάθει να γράφει κώδικα στην
κονσόλα? Θέλω λοιπόν να σας εκφράσω την αγανάκτηση του απλού χρήστη που
το μόνο που θέλει να κάνει είναι μια συγκεκριμένη δουλειά και να σας
παρακαλέσω να προσπαθήσετε να απλοποιήσετε ακόμη περισσότερο κάποιες
διαδικασίες για να μπορούμε και εμείς οι αδαείς να σας παρακολουθήσουμε.
Αφού είπα αυτά που είχα μέσα μου (έχω φάει άπειρες ώρες και πάρα πολλές
μέρες για αυτά που σας περιγράφω)προχωράω στην ερώτηση. Πως θα
εγκαταστήσω το Kdenlive στο ubuntu? Έχω φτάσει στο σημείο που έχω
εγκαταστήσει και το mlt (εξάρτηση μάλλον που χρειάζεται το πρόγραμμα για
να δουλέψει μάλλον?) και θέλω να εγκαταστήσω το piave (ούτε που ξέρω τι
είναι αυτό μάλλον εξάρτηση αλλά χρειάζεται και αυτό από ότι κατάλαβα)
και τέλος το πρόγραμμα. Έχω διαβάσει αρκετά πράγματα αλλά και το txt του
προγράμματος install το οποίο και θα αντιγράψω ολόκληρο και παρακαλώ αν
μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς θα κάνω (πχ ανοίγουμε την
κονσόλα και γράφουμε, ή κάνουμε μετονομασία στο φάκελο και στη συνέχεια
την κονσόλα) για να το εγκαταστήσω. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για
την υπομονή σας και σας ζητώ συγνώμη αν κάπου παραφέρθηκα.
Installing from CVS
===================
if you are checking out CVS :

Connect to the CVS repository:
cvs -d:pserver:anonymous at cvs.kdenlive.sourceforge.net:/cvsroot/kdenlive
login

When asked for a password, press return (there is no password). Then
checkout Kdenlive source code:
cvs -z3
-d:pserver:anonymous at cvs.kdenlive.sourceforge.net:/cvsroot/kdenlive co
kdenlive

Create a ./configure script:
cd kdenlive
sh bootstrap

Compile Kdenlive:
./configure --prefix=`kde-config --prefix`
make

To install, become root

su
(enter root password at prompt)

make install

./configure takes a number of options, type ./configure --help to
discover what these are. The most important one is --prefix, which
specifies where your KDE installation is when installing. For Mandrake,
use :

./configure --prefix=/usr

Once installed, you can start Kdenlive by typing "kdenlive".

Note that you should also install Piave to do anything useful with
Kdenlive. See
the README file for details.