Egatastash modem kai fax

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Tue Sep 18 14:44:28 EEST 2007

Thanos wrote:

> Παίζει και αυτό. Ψάξε στο manual του modem σου και λογικά θα έχει μέσα
> το init string.

Δεν έχω το manual του modem και τωρα έχω κολλήσει. Κάπου ψάχνιντας είδα
κάτι για το kppp πρέπει να κάνω το 536EP0 σε dev/modem και στη συνέχεια
στο kppp (ή κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα) να επιλέξω silly mode (ή κάτι
τέτοιο). Sorry που έχω κολλήσει. Απλά έκανα όλα αυτά χθες το βράδυ και
δεν θυμάμαι τί διάβαζα ακριβώς.

Πάντως το init string δεν μπόρεσα να βρώ στο ΝΕΤ και συνεχίζει να βγάζει
Error: dial command failed προσπαθώντας να ανοίξει το modem για να
στείλει. Αν έχω συσκευη ttyS1 δεν ανοίγει καν.

Το modem φταίει ή το φαξ πρόγραμμα;