Amule πρόβλημα

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Sep 16 10:56:02 EEST 2007

On 2007-09-16 10:34, Stathis wrote:

> Πως γίνεται αυτό; θα μπω μέσα στο router και πού θα πάω να το κάνω;

Αρχικά θε πρέπει να βρεις ποια πόρτα χρησιμοποιεί το Amule. Αυτό λογικά
θα υπάρχει κάπου στις ρυθμίσεις του Amule. Μετά μέσα από το router
προωθείς την πόρτα που βρήκες στην ΙΡ που έχεις δώσει στον υπολογιστή
σου στο δίκτυο. Θα πρέπει να έχει static IP ο υπολογιστής σου, π.χ.
192.168.1.10.

Παρακάτω θα βρεις τις οδηγίες για το πως να κάνεις αυτό που αναφέρω στον
router σου αλλά για το μTorrent. Πιστεύω θα βγάλεις άκρη.

http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Siemens/4200/Utorrent.htm

Ρίξε και μια ματιά γενικά στο http://www.portforward.com.

Το πρόβλημα αυτό όμως δεν είναι Linux specific! Δεν είχες κάνει προώθηση
της πόρτας του client που είχες στα Windows;