IBM Thinpad 380XD kaluterh dianomh

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Sep 16 10:26:28 EEST 2007

On 2007-09-16 09:55, Stathis wrote:

> Λοιπόν, προσπάθησα να βάλω και το ubuntu αλλά και το xbuntu (διάβασα ότι
> είναι ότι πρέπει για light εκδόσεις υπολογιστών. Μόλις τρέχει το cd
> βγάζει το μήνυμα:
>
> ISOLINUX 3.11 Debian-2007-03-12 isolinux
> Cannot boot from this CD. Please use CD2 or try a Bios update.
>
> Τί μπορώ να κάνω γι'αυτό. Βρήκα κάπου ότι καλύτερα να βάλω μια έκδοση
> που λέγεται puppy linux. Όμως δεν ξέρω πως λειτουργεί και αν
> λειτουργήσει. Θα προτιιμούσα κάτι σε θβθντθ που άρχισα να καταλαβαίνω
> πως λειτουργεί.

Πόση μνήμη έχει αυτό το laptop; Μου φαίνεται πως είναι θέμα μνήμης.

Οι ελάχιστες απαιτήσεις για το Ubuntu & Xubuntu που αναφέρεις:

Ubuntu, Desktop CD: > 256MB
Ubuntu, Alternate Install CD: κάτι λιγότερο από 256MB

http://ftp.ntua.gr/pub/linux/ubuntu-releases/feisty/

Xubuntu, Desktop CD: > 128MB
Xubuntu, Alternate Install CD: κάτι λιγότερο από 128MB

http://cdimage.ubuntu.com/xubuntu/releases/feisty/release/

Αν δεν πλησιάζεις ούτε καν στα 128ΜΒ τότε πρέπει να αναζητήσεις κάτι
άλλο (που υπάρχουν) στην κατηγορία "φτερού". ;-)

Αν θέλεις μπορείς να ρίξεις μια ματιά στα 'Damn Small Linux' και
'Feather Linux' που είναι Debian based οπότε δεν θα ξεφύγεις από την
λογική του Ubuntu.

http://www.damnsmalllinux.org/
http://featherlinux.berlios.de/