Flash και swf αρχεία

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Sat Sep 15 22:57:49 EEST 2007

Έχω ένα cd με παρουσίαση που χρειάζομαι στην δουλειά μου.

Η δομή του είναι ένα exe αρχείο το ποίο όταν τρέχει, έχει link σε ένα
φάκελο με αρχεία swf. Λογικά πήγα να ανοίξω το αρχείο που με ενδιαφέρει
από το cd και μου γράφει Access Denied. This file can be accessed only
through the Presentation CD. Αυτό γίνεται μέσα από το CD. Δοκίμασα και
άλλο swf αρχείο μήπως φταίει το PC. Αλλά δούλεψε κανονικά.

Έχω εγκαταστήσει και το adobe flash αλλά και το gnash (το οποίο αργεί
υπερβολικά να ξεκινήσει). Έχω kubuntu 7.04

Μήπως πρέπει να το τρέξω με κάποιο emulator σαν το WINE; Και αν ναι, θα
τρέξει σωστα; Μπορώ να το τρέξω και έτσι όπως είναι ή είναι κλειδωμένο;

Ευχαριστώ,
Στάθης