Ubuntu and Cinelerra

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Sep 15 12:34:50 EEST 2007

On 2007-09-15 10:47, xristos nikolareas wrote:

> λέει ακόμη ότι πρέπει πριν τρέξω το πρόγραμμα να κάνω τα παρακάτω σαν
> root:
>
> echo "0x7ffffffff" >/proc/sys/kernel/shmmax .
>
> Μπήκα στην κονσόλα που μου είπε ενας φίλος είχε το user name πάτησα
> su μου ζήτησε το password έβαλα οτι βάζω κάθε φορά και μου έγραψε ότι
> δεν είναι σωστό. Το ωραίο είναι ότι με αυτό μπαίνω και βγαίνω κάθε
> φορά.

Ο κωδικός που σου ζητάει στην 'su' είναι ο κωδικός του root. Ο κωδικός
που κάνεις login κάθε φορά είναι ο κωδικός του (power) χρήστη. Ρίξε μια
ματιά στο παρακάτω μήνυμα μιας και έχει ερωτηθεί το ίδιο χθες.

http://lists.hellug.gr/pipermail/migrate2linux/2007/004406.html

Προτείνω να θέσεις τον κωδικό του root αλλά εκτός από αυτό μπορείς να
τρέξεις και αυτό που σου λέει με την 'sudo' ως απλός χρήστης.

sudo echo "0x7ffffffff" > /proc/sys/kernel/shmmax

Ο κωδικός που θα σου ζητήσει η 'sudo' είναι ο κωδικός του χρήστη.