Problhma pali isws me disko

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Sep 14 20:41:45 EEST 2007

On 2007-09-14 19:29, Efstathios Iosifidis wrote:
[...]
> /dev/sda1 contains a file system with errors, check forced
> /dev/sda1: Deleted inode 6242329 has zero dtime. FIXED
> /dev/sda1: Inodes that were part of corrupted orphan linked list found.
> /dev/sda1: UNEXPECTED INCOSISTENCY; RUN fsck MANUALLY (ie, without -a or
> -p options)
>
> fsck died with exit status 4

Μέχρι να απαντήσει κάποιος σχετικός στο θέμα μπορείς να κάνεις τα παρακάτω.

Ξεκίνησε με την αναζήτηση στο google με αυτά τα μηνύματα λάθους και ψάξε
για ανάλογα προβλήματα και τι προτείνεται να κάνεις.

Επίσης αν θέλεις βάλε ένα LiveCD και αφού σιγουρευτείς πως ο sda1 (ο
οποίος μπορεί να μην έχει το ίδιο όνομα) δεν είναι προσαρτημένος, κάνε
ένα fsck.

> Ti na kanw? Na paw ton disko pisw sto magazi?

Χωρίς να είμαι σίγουρος, τα λάθη του fsck δεν σημαίνουν απαραίτητα και
"μηχανικό" πρόβλημα στον σκληρό. Προτείνω λοιπόν να επισκεφτείς την
ιστοσελίδα του κατασκευαστή του σκληρού σου και να κατεβάσεις το
διαγνωστικό πρόγραμμα που (λογικά) έχει. Τις περισσότερες φορές είναι
προγραμματάκια τα οποία τα περνάς σε μια δισκέτα και κάνεις εκκίνηση από
εκεί. Αν δεν βγάλει κάποιο σφάλμα μάλλον το πρόβλημα είναι άλλο και όχι
του σκληρού καθ' αυτού.