Prosfata metakomisa sto kubuntu 7.04 kai 8elw na boh8hsete me programmata...

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Sep 13 23:25:49 EEST 2007

On 2007-09-13 21:06, Stathis wrote:
> Opws exw grapsei pali, molis ekana metakomish sto Kubuntu. Ta windows
>  mou eixane spasei ta nevra.

Καλώς ήρθες λοιπόν και σου εύχομαι να βολευτείς με το Linux.

> Loipon, 8elw na rwthsw an uparxoun (kai pws mporw na egatasthsw)
> merika programmatakia (dwrean) antistoixa me auta pou eixa sta
> windows:

Γενικά αν θέλεις να ψάξεις ρίξε μια ματιά και στις παρακάτω σελίδες. Έχω
καιρό να τις επισκεφτώ αλλά υποτίθεται πως έχουν μια αντιστοιχία
προγραμμάτων για Linux με αυτά για Windows.

http://www.linuxalt.com/
http://www.osalt.com/
http://www.linuxrsp.ru/win-lin-soft/table-eng.html
http://www.linux.ie/newusers/alternatives.php
http://ubuntuguide.org/wiki/Alternatives

> 2. Programma gia na kanw print se PDF. Gnwrizw oti to open office
> exei mia option, alla 8elw na ektupwnw px kapoies apodei3eis apo
> sunallages sto internet.

Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Μπορώ να πω πως ένα από τα ελάχιστα προγράμματα
που μου λείπουν όταν δουλεύω στο Linux είναι το PDFCreator για Windows
(το οποίο είναι φυσικά open source). Αλλά λύσεις υπάρχουν και στο Linux.

Σε όποια εφαρμογή και αν βρίσκεσαι υπάρχει η επιλογή για εκτύπωση σε
αρχείο (postscript). Επιλέγεις αυτή, δίνεις όνομα αρχείου και ως
κατάληξη βάζεις 'ps'. Αυτό είναι ένα αρχείο postscript. Ανοίγεις μετά
τον Konqueror στην τοποθεσία που αποθήκευσες το αρχείο, πατάς F4 για να
ανοίξει ένα τερματικό στην εν λόγω τοποθεσία και δίνεις την εντολή

	ps2pdf <name>.ps <name>.pdf

και είσαι έτοιμος! Έχει 2-3 βήματα παραπάνω αλλά δουλεύει. Με 'man
ps2pdf' θα πάρεις και κάποιες περισσότερες πληροφορίες για την
λειτουργία και τις επιλογές της ps2pdf.

Υπάρχει και η λύση του cups-pdf που όλο λέω θα το ρυθμίσω και όλο το
αφήνω για την επόμενη φορά που θα χρειαστώ να εκτυπώσω σε pdf! Anyway,
αν θέλεις ρίξε μια ματιά και στο παρακάτω.

http://ubuntu.wordpress.com/2006/03/23/print-to-pdf-using-cups-pdf/