Prosfata metakomisa sto kubuntu 7.04 kai 8elw na boh8hsete me programmata...

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Thu Sep 13 21:06:27 EEST 2007

Opws exw grapsei pali, molis ekana metakomish sto Kubuntu. Ta windows
mou eixane spasei ta nevra.

Loipon, 8elw na rwthsw an uparxoun (kai pws mporw na egatasthsw) merika
programmatakia (dwrean) antistoixa me auta pou eixa sta windows:

1. Antivirus den xreiazetai pisteuw.

2. Programma gia na kanw print se PDF. Gnwrizw oti to open office exei
mia option, alla 8elw na ektupwnw px kapoies apodei3eis apo sunallages
sto internet.

3. Programma pou na dhmiourghsw kapoio site gia e-commerce. Eixa to
Shopfactory pou douleua sta windows.

4. Kapoio programma website editor (kuriws dreamweaver xrhsimopoiousa
alla kai ena eidiko pou legotan HOTPOTATOES kai eftiaxnes erwthseis
pollaplhs epiloghs sto net me apanthseis kai score).

5. Genie backup to opoio ekana backup to Outlook express ola ta mails,
addressbook kai tous logariasmous pou eixa.

6. Firewall xreiazetai? Eixa to Sygate

7. DC++ kai Emule exei kai to linux. Sthn prohgoumenh egatastash pou
ekana, ta ebala. Den mporesa omws na ta balw na doulepsoun. H8ele
kapoies ru8miseis to modem h kati kai den katalaba (den eixa kai xrono)
kai den ta leitourghsa. Epomenws otan ta balw, 8a rwthsw tote.

8. Ena programma HTTRack to opoio katebaze oloklhra websites ston sklhro
disko.

9. Exw balei to VLC. Den 3erw an xreiazetai na balw kai allon player
(Quicktime, Real audio gia windows h kapoious codecs gia na paizei).

10. VSO to opoio eixa mia tainia me tous upotitlous ths kai thn ebaza na
graftei se DVD kai na paizei sthn tv. Eixa kai kai kapoia programmata
suxronismou twn upotitlwn (nomizw to workshoppro)

11. DVD Shrink gia na grafw megales tainies h akoma kai kleidwmenes.

12. Alcohol kai kapoia alla gia kleidwmena cd-dvd. Den 3erw an to K3b ta
kanei ola.

13. Cool Edit pro kai mp3 spliter pou ekana kapoia morfh epe3ergasia hxou.

14. Mikroporgrammatakia opws na ftiaxnw screensaver, metatroph pdf se
word h ppt to swf klp. Den einai omws kati spoudaia.

15. Dictionary eixa to Gword. Yparxei kapoio pou mporw na brw?

16. Programmatakia pou ftiaxnoun businesscards (Office print).

17. Small Business Inventory Control. Einai ena lito programma
diaxeirhshs mikrhs epixeirhshs. Agores-Pwlhseis-Pelatologio kai reports
opws poios xrwsta, ti exei agorasei o ka8e pelaths, poia proionta
feugoun pio polu kai poios ta phre klp. Mikro alla polu euxrhsto.

18. Programmataki koinoxrhstwn. Eixa auto tou RAM (ekounoxrhsta kai ena
allo koin apo kapoin programmatisth).

19. Library book (bash dedomenwn eidika gia biblia wste na 3erw pou
briskontai biblia kai cd).

20. KTHNIATRIKA. Exw brei ena Animal shelter se linux alla den mpores na
to balw (kai den to paidepsa akoma). Ena allo Vet TUX. Ena akoma pou
legetai FreeVet (den to brhka pou to exw swsmeno).
Ena allo pou legetai VAMPP (diaxeirhshs galakroparagwgikhs monadas).
Livestock management (diaxeirhsh kreoparagwghs monadas). AltaPoint kai
QVet kai to ellhniko EUROVET (diaxeirhsh kthniatreiou mikrwn zwwn).
Kapoia gennetikhs kai kapoia kardiologias-pathologias. Bebaia isws na
mhn gnwrizete kati afou einai polu e3eidikeumeno to antikeimeno. Isws na
ebaza to WINE px alla den mou eixe tre3ei opws h8ela sthn palioterh
egatastash mou.

21. Kapoio statistiko programma opws to JMPin.

22. Xilisoft converter gia na kanw metatroph tou video apo mia morfh se
allh (3gp, avi, VOB klp).

23. Virtual DUB gia na kanw mia upotupwdh epe3ergasia video
(kopsimata-rapsimata).

24. FAX send and receive.

Nomizw auta einai ola.
Elpizw na mhn kourasa. Opoios gnwrizei kati, as me enhmerwsei.
Kapoia stigmh mallon 8a sas enoxlhsw kai gia to modem (na leitourgei me
to fax) kai to scaner (ksana). Apo ola ta programmata auta, 8a dokimazw
ena-ena wste na mhn xa8w.

Euxaristw
Stathis