αδυναμία πρόσβασης σε sites από Linux

Thanos pampo at freemail.gr
Wed Sep 5 17:14:18 EEST 2007

On 2007-09-05 16:15, Alexandros Kosiaris wrote:
[...]
> To λοιπόν παιδιά ευρέθηκε ο λόγος.
>
> Μετά από την ιδέα ενός φίλου στον οποίο ανήκει το tribute
> και μερικά tcpdumps ανακάλυψα το εξής.
>
> Για κάποιο λόγο κάποιος router στο tee δεν δείχνει να καταλαβαίνει το
> TCP Window Scaling.
>
> Δοκιμαστε το εξής
>
> sysctl net.ipv4.tcp_window_scaling=0
>
> και ως δια μαγείας το site θα παίξει.
[...]
> Επίσης οι έχοντες κονέξια στα ΤΕΕ,ΟΠΑΠ και όρεξη μάθετε τι ακριβώς
> συμβαίνει και πως μπορούν να το διορθώσουν.

Εγώ το μόνο που μπορώ να κάνω -διότι από τα τεχνικά που αναφέρεις δεν
καταλαβαίνω τίποτα- είναι να επιβεβαιώσω πως και οι δύο σελίδες ανοίγουν
αμέσως με το net.ipv4.tcp_window_scaling=0.

Αν ενημερωθούν οι admins των σελίδων, δεν μπορούν να το διορθώσουν;
Πρόκειται για κάτι πολύπλοκο ή για μια απλή ρύθμιση;