αδυναμία πρόσβασης σε sites από Linux

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Fri Aug 31 15:15:52 EEST 2007

Thanos wrote:
> On 2007-08-31 14:46, Thanos wrote:
> [...]
Αμέσως. Χωρίς κανένα ifup,ifdown

> Ακόμη μια ερώτηση...
>
> Οι servers που είναι ορισμένοι στο /etc/resolv.conf υπερισχύουν αυτών
> που δίνει ο ISP στο modem/router μου ή όχι;

Το τι DNS χρησιμοποιεί το pc σου εξαρτάται από αυτό το αρχείο και μόνο.
Δεν υπάρχει κάποια άλλη πηγή πληροφορίας. Τώρα εάν το pc σου
χρησιμοποιεί τον adsl router σου που με την σειρά του χρησιμοποιεί
κάποιους άλλους είναι άλλο θέμα. Ένα σημείο να προσέξεις είναι ότι οι
dhcp clients εκτός και έαν οριστούν ρητά να κάνουν το αντίθετο,
αναλαμβάνουν την πρωτοβουλία να πειράζουν το /etc/resolv.conf

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074