Καλό καλοκαίρι.

Σωτήρης Χρυσόπουλος chryssot at freemail.gr
Sat Aug 11 13:38:12 EEST 2007

Είμαι εκτός θέματος το ξέρω αλλά λόγω καλοκαιριού συγχωρέστε με.
Αναδημοσιεύω κάτι που μου άρεσε . Απολαυστε το!

    Συνέχεια διαφήμισης...

    ΜΑΝΑ: γιόκα μου, τι έχεις παλικάρι μου
    ΓΙΟΣ: να ρε μάνα ήμουν στο rpg και εκεί που ήθελα ένα kill ακόμη για
    να ανέβω level πάω να τσεκάρω το kopete να δω αν κατέβηκε το divx
    και κόλλησε! άσε… βγήκα κονσόλα είδα ότι το rpg είχε γίνει runaway
    process και το σκότωσα.
    ΜΑΝΑ: σοβαρά…; τουλάχιστον δεν έχασες το divx.
    ΓΙΟΣ: ναι πάλι καλά ακόμη κατεβαίνει, κοίταξα στο site του rpg έχει
    βγει bugfix και κατεβάζω το patch.
    ΜΑΝΑ: καλά και όταν ολοκληρωθεί η εγκατάσταση του patch δεν θα
    πρέπει να κλείσεις το μηχάνημα .
    ΓΙΟΣ: όχι ρε μάνα κανονικά θα τρέχει δεν βάζω και καινούριο πυρήνα
    άσχετο αλλά η χαρχάλο η αδελφή μου τι έχει?
    ΜΑΝΑ: άσε δεν έχει βάλει ακόμη LINUX και όταν το μηχάνημα της
    κολλάει, κολλάει για τα καλά.
    ΓΙΟΣ: μα καλά ρε μάνα γιατί δεν το κατεβάζει με την ADSL να
    ξεμπερδεύει;
    ΜΑΝΑ: για αυτό σε ήθελα, σου περισσεύει καμιά διανομή να βάλει?
    ΓΙΟΣ: ναι αμέ τι θέλεις Debian, Fedora, OpenSUSE, Ubuntu, Mandrake ή
    PCLinuxOS?

    ...Μήπως πρέπει να μπείτε στην εποχή του ελεύθερου λογισμικού???

    By Eleftherios Kosmas <http://elkosmas.wordpress.com/>* *