Kubuntu format problem

christos mitrogiannis mitrogiannis at gmail.com
Tue Jul 31 12:30:53 EEST 2007

Τα dev πακετα τα εχω ειδη εγκαταστησει απο το ISO DVD για να μπορεσω
να συνεχισω τη δουλεια μου. Ωστοσο αν θελησω να κανω uninstall those
packages απο τον adept package manager δυστυχως κανει remove και αλλα
αρχεια τα οποια δεν θελω.....πχ κανω remove freeglut και κανει remove
kai το amarok,kde desktop,konsole e.t.c.......

--
Carpe Diem