Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Tue Jul 31 12:05:04 EEST 2007

Στις 31-07-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 09:07 +0100, ο/η kostas zogopoulos
έγραψε:
> καλημέρα.με λένε κώστα ζωγόπουλο,λεχαινά ηλείας,41χ,δάσκαλος,θα ήθελα
> να μου πειτε από που θα μπορούσα να προθημευτώ λογισμικό  Linux  και
> πως να τα εγκαταστήσω έτσι ώστε να φύγω οριστικά από τα Windows.σας
> ευχαριστώ πολύ.

Αν έχεις Internet, πήγαινε με τον browser στο
http://ftp.ntua.gr/pub/linux και διάλεξε μια διανομή. Για παράδειγμα,
μπορείς να κατεβάσεις απευθείας το Ubuntu Linux (που θεωρείται εύκολο
για αρχάριους). Κάνε κλικ εδώ, για να κατεβάσεις το DVD του (4,3GB) που
θα πάρει αρκετές ώρες αλλά είναι πλήρες:
http://ftp.ntua.gr/pub/linux/ubuntu-releases-dvd/7.04/release/ubuntu-7.04-dvd-i386.iso

Κάνε κλικ εδώ, για να κατεβάσεις το CD (700ΜΒ) που θα πάρει περίπου 1
ώρα σε 1MBps ADSL, αλλά έχει λιγότερα πακέτα λογισμικού (κάνεις άνετα τη
δουλειά σου και με αυτό όμως):
http://ftp.ntua.gr/pub/linux/ubuntu-releases/7.04/ubuntu-7.04-desktop-i386.iso

Μετά γράφεις το ISO αρχείο σε ένα κενό δισκάκι DVD ή CD (ανάλογα με το
τι κατέβασες) με την επιλογή Burn Image του Nero και κάνεις
επανεκκίνηση. Προσοχή, *πρέπει* να γράψεις το αρχείο με την επιλογή Burn
Image, ειδάλλως δεν γίνεται δουλειά...

Αν δεν έχεις Internet, και δεν ξέρεις κανέναν που να μπορεί να σου δώσει
ένα δισκάκι Linux ή να το κατεβάσει για σένα και να στο γράψει, τότε
πήγαινε στο
http://shipit.ubuntu.com
και κάνε μια αίτηση για να σου στείλουν δωρεάν CD με το Ubuntu Linux
(μετά από ένα μήνα έρχεται στο σπίτι σου).

Εναλλακτικά, πηγαίνεις σε ένα περίπτερο και αγοράζεις το Linux Format
που συνοδεύεται με DVD με Linux (σόρρυ για την γκρίζα διαφήμιση).

--Δημήτρης