Kubuntu format problem

christos mitrogiannis mitrogiannis at gmail.com
Tue Jul 31 10:37:13 EEST 2007

Καλημερα σε ολους,
θα προσπαθησω να διατυπωσω το προβλημα οσο πιο καλα γινεται για να
μπορεσεται να με βοηθησεται.
Τους τελευταιους 8 μηνες περιπου στον υπολογιστη μου ειχα
εγκατεστημενο την  Kubuntu 6.10 διανομη στην οποια εφτιαχνα
προγραμματα σε C and OpenGL. Την προηγουμενη εβδομαδα διαπιστωσα οτι
ελειπαν απο το /usr/include οι libs: gl.h,glu.h,glut.h καθως και
tiff.h and tiffio.h. Αρχεια ποθ χρησιμοποιουσα στα προγραμματα
μου.Ετσι λοιπον ανοιξα τον adept packge manager ο οποιος εμφανιζε οτι
τα συγκεκριμενα πακετα εινα εγκατεστημενα:freeglut and
libtiff.Προσπαθησα λοιπον να κανω απεγκατασταση της freeglut and
libtiff και μετα παλι εγκαταση.Για κακη μου τυχη μαζι με τα πακετα
αυτα απεγκαταστηθηκαν περιπου αλλα 150 πακετα σημαντικα για το
συστημα.Αποφασισα λιοπον να κανω format αφου για λογουσ δολειας
χειαζομουν και μια κατατμηση για windows. Μετα την ολοκληρωση της
εγκαταστασης διαπιστωσα οτι το root directory εμεινε σχεδον αυτουσιο.Ο
adept package manager επισης.
Γνωριζω πολυ λιγα πραγματα απο linux οποτε πραγματικα η συμβολη σας
στο να καταλαβω τι συμβαινει ειναι καθοριστικης σημασιας.

Ευχαριστω

--
Carpe Diem