Greek keyboard support

Ioannis Kirmitzoglou ioanniskirmitzoglou at gmail.com
Thu Jul 19 15:45:59 EEST 2007

Γεια σας,

είμαι παλιός και έμπειρος χρήστης των Windows. Πρόσφατα θέλησα να δοκιμάσω
τα Linux και εγκατέστησα την διανομή openSUSE 10.2.
Είμαι επίσης ιδιοκτήτης 2 IBM, ενός φορητού Τ42 και ενός workstation.
Όπως ίσως γνωρίζουν όλοι οι ιδιοκτήτες IBM το πληκτρολόγιο που έχουν
διαφέρει από το κλασσικό ελληνικό πληκτρολόγιο.
Στα windows το πληκτρολόγιο υποστηρίζεται πλήρως με την χρήση του Greek 319
layout.
Δυστυχώς στα Linux όσο και αν έψαξα δεν μπόρεσα να βρω ένα layout που να
δουλεύει με αυτό το πληκτρολόγιο. Η μόνη λύση φαίνεται να είναι η δημιουργία
ενός καινούργιου layout με την χρήση του xmodmap, κάτι όχι  απλό ιδιαίτερα
για κάποιον σαν και μένα που μόλις πρόσφατα άρχισε να ασχολείται με τα
Linux.

Μου φαίνεται απίθανο να μην υπάρχει κάποιος άλλος με το ίδιο πρόβλημα αλλά
μετά από πολλές ώρες αναζήτησης δεν μπόρεσα να βρω μια λύση. Θα ήμουν
ευγνώμων εάν κάποιος από εσάς μπορούσε να με βοηθήσει.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων