VMware και games

muz muz at diktio.org
Wed Jul 4 18:50:49 EEST 2007

Dual boot, ή wine. Με το wine τρέχεις πια πολλά παιχνίδια
(χαρακτηριστικά χτες απολάμβανε το Football Manager 2007 το οποίο τρέχει
καλύτερα = πιο σταθερά και με λιγότερα memory leaks στο linux με wine,
παρά σε windows). Μπορείς να ρίχνεις μια ματιά και στο wine doors το
οποίο προοδεύει με ταχύτερους ρυθμούς σιγά σιγά και θα σου επιτρέπει να
εγκαθιστάς και να τρέχεις εύκολα και γρήγορα εφαρμογές και παιχνίδια
μέσω wine:

http://www.wine-doors.org/