Εγκατάσταση modem και fax

Efstathios diamond_gr at freemail.gr
Tue Jul 3 17:01:07 EEST 2007

Το έκανα αυτό. Τώρα μου βγάζει:

opened /dev/ttyS1
sync: dropping DTR
sync: sending escapes
Error: sync: modem not responding (κοκκινα γράμματα).
failed page /home/username/Desktop/filename.ps.001
failed page /home/username/Desktop/filename.ps.002
finished -no response from modem

Ποιό πρόγραμμα είναι καλύτερο να το χρησιμοποιήσω;
Σας περιέγραψα ότι προτιμώ να μπεί στο print του Openoffice μου και να
εκτυπώνω σε fax.

Ευχαριστώ.