Εγκατάσταση προγραμμάτων bin

Efstathios Iosifidis iosifidis at freemail.gr
Tue Jul 3 01:29:13 EEST 2007

Λοιπόν, το έκανα file <filename> και έβγαλε <filename>: Bourne shell
script text executable. Μετά /bin/bash ./filename και έβγαλε την licence
agreement. Έβαλα ότι συμφωνώ και μου βγάζει

************************ ERROR ************************
 You should first login as root to execute this script
 Please login as root and try again. Exiting ...

Άρα το δοκιμάζω ώς root (που παρεπιπτόντως δεν ξέρω τί κωδικό θα
χρησιμοποιήσω για να μπώ. Πιθανό να είναι ο ίδιος που έχω βάλει και στον
χρήστη. Και αν το κάνω εγκατάσταση εκεί, θα το βλέπουν όλοι οι χρήστες.
Μετά πρέπει να παίζουν και δικαιώματα, σωστά;

Ευχαριστώ

> Σε τι μορφή είναι «συμπιεσμένο» όμως;

Συνήθως αυτά τα αρχεία είναι self extracting bash scripts. Δοκίμασε με
το
file, (file <filename>), αν η απάντηση είναι κάτι σαν "<filename>:
Bourne
shell script text executable", τότε τρέξε το με "/bin/bash ./filename".
Αν
είναι κάτι σαν "ELF 32-bit LSB executable", τότε κάνε το εκτελέσιμο (με
την
εντολή "chmod +x <filename>") και τρέξε το. Αν δεν είναι τίποτα από
αυτά, πες
μας τι βγάζει η εντολή "file <filename>".

Θ.