nvidia σέ kubuntu

Paschalis Bountoukas paco at freemail.gr
Sat Jun 9 20:15:41 EEST 2007

Γειά χαρά σέ όλους

Εχω εγκατεστημένο τό kubuntu 7.04 σέ φορητό dual core T5600  1,83Ghz, μέ
GeForce 7400 καί οθόνη 1280x800 αλλά έχω μερικά μικροπροβληματάκια
(μετά τήν δεύτερη εγκατάσταση φυσικά).

Τό κυριότερο
Εχω εγκαταστήσει τούς nvidia drivers (9755) αλλά μετά από reboot ή
ανάλυση τής
οθόνης είναι 1024x768, μπαίνω στό Nvidia X server settings, αλλάζω τήν
ανάλυση,
υποτίθεται ότι οί ρυθμίσεις σώζονται στό /etc/X11/xorg.conf καί στό
επόμενο reboot
πάλι ή ίδια κατάσταση.
Από τό Ρυθμίσεις συστήματος ->Οθόνη & εμφάνιση ->υλικό  βλέπω
κάρτα γραφικών Nvidia GeForce 7 series
                           οδηγός nv
στό /etc/X11/xorg.conf, στό section device, έχει driver nv.
Κάποια ιδέα γιά νά "αντέξουν" οί ρυθμίσεις τό επόμενο reboot?

Στόν amarok 1.4.5 (σέ kde 3.5.6)  τά ελληνικά tags φαίνονται "κινέζικα",
σέ παλαιότερες
εκδόσεις αλλάζοντας γραμματοσειρές από τήν ρύθμιση τού amarok/εμφάνιση
είχα άψογα
ελληνιά tags.  Τώρα δέν γίνεται τίποτε, έχω αλλάξει γραμματοσειρές,
σχεδόν όσες έχει,
αλλά αποτέλεσμα μηδέν. Υπάρχει κάποια λύση σέ αυτό τό θέμα?

Επίσης όταν ξεκινάει τό kubuntu, αμέσως μετά τό grub,  καί πρίν
εμφανίσει τήν
οθόνη kubuntu μέ τήν μπάρα έχω ένα μήνυμα

"pci failed to allocate mem resource" καί έναν αριθμό πού δέν έχω
προλάβει νά
αντιγράψω. Αυτό τό μήνημα τό είχα καί παλαιότερα πάλι σέ kubuntu 7.04 καί
μετά στό debian etch 4.0.
Τί μπορεί νά σημαίνει ένα τέτοιο μήνυμα?

Δοκίμασα τό knoppel 0.8 (καί 0.7) από live cd, ξεκινάει νά φορτώνει καί
σταματάει
μέ τελευταία γραμμή

CPU scalling enabled for CPU#0 using nondemand strategy
CPU scalling enabled for CPU#1 using nondemand strategy
"PCMCIA found, starting cardmgr"

Εδώ σταματάει καί δέν συνεχίζει όση ώρα κι άν περιμένω (άντεξα 20-25 λεπτά)
στό πάνω μέρος τής οθόνης μού βγάζει δύο "πιγκουινάκια"
τό ίδιο knoppel 0.8 δουλεύει άψογα σέ Pentium (ένα πιγκουινάκι στήν οθόνη).

Εχει κανείς καμιά ιδέα τί γίνεται?

Ευχαριστώντας εκ τών προτέρων