Debian help

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Jun 9 10:42:22 EEST 2007

excellent wrote:
[...]
> Μπορείτε να μου δώσετε οδηγίες για τη ρύθμιση του fstab που ειπώθηκε
> πριν;

Σε ένα terminal δώσε 'man fstab' για να πάρεις μια πρώτη γεύση. Αν
θέλεις βοήθεια και από την λίστα θα πρέπει να δώσεις πληροφορίες για τα
partitions που έχεις, τι είδους είναι και τι ακριβώς θέλεις να κάνεις
δηλαδή ποιο partition θέλεις να κάνεις mount στο Debian.

> ΥΣ: O browser "iceweasel" είναι ο firefox με άλλο όνομα;

Ναι. Για περισσότερες πληροφορίες παρακάτω:

http://en.wikipedia.org/wiki/Iceweasel

Το ίδιο ισχύει και για τα Thunderbird και Seamonkey που ονομάζονται
Ιcedove και Iceape αντίστοιχα.