Ασύρματo Δικτυο

Dimitris bs dimitrisbs at gmail.com
Fri Jun 8 23:53:33 EEST 2007

Παιδιά Καλησπέρα

Είμαι νέος χρηστής του Linux Ubuntu 7.04 και αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα
με την σύνδεση μου με την ασύρματη Κάρτα Δικτύου μου

Το Πρόβλημα μου είναι ότι βλέπει το ασύρματο  ADSL Router μου με το
όνομα HomeNet  και μου ζητάει το κωδικό WEP για να συνδεθεί και εφόσον
το δώσω δεν μπορεί να μου κάνει σύνδεση ούτε να πάρει IP Διεύθυνση Να
διευκρινίσω ότι στο Router λειτουργεί DHCP όπου δίνει IP

H ασύρματη Κάρτα που έχω είναι η Levelone WNC-0300 και έχει το παρακάτω Chip

ATHEROS
AR5213-ES
BA15784B
5003 TAIWAN

και ο   adsl router που έχω είναι ο Zyxel Prestige 660H/HW

Ευχαριστώ για το χρόνο σας. Και περιμένω αγωνιωδώς της απάντηση σας
και τής προτάσεις σας

Δημήτρης