java problem

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Jun 7 12:34:33 EEST 2007

On 2007-06-07 11:57, Αχιλλέας wrote:
> From: "Thanos" <pampo at freemail.gr>

> Τι είναι το non-free? στο DEBIAN...

Μάλλον δεν έριξες μια ματιά στην σελίδα που σου είπα! ;-)

http://www.debian.org/distrib/packages

Πες μας και ποιο εγαλείο χρησιμοποιείς για την διαχείρηση των πακέτων
για να σου πούμε πως θα προσθέσεις τον τομέα 'non-free'.

Αν βέβαια δεν έχεις πρόβλημα με την επεξεργασία αρχείων ρυθμίσεων
μπορείς να το κάνεις "χειροκίνητα" τροποποιώντας το
/etc/apt/sources.list. Για περισσότερες πληροφορίες 'man sources.list'.
Θα πρέπει να έχεις δικαιώματα root. Το μόνο που χρειάζεται είναι να
προσθέσεις τον τομέα 'non-free' στο/α repositories 'deb' που έχεις
ορισμένα εκεί.