Installation stop!!!

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon May 28 19:33:45 EEST 2007

On 2007-05-28 03:50, xristos nikolareas <nikolareas at yahoo.com> wrote:
> ???????????? ????????????????????? ??????
> ??????????????????????????? ??????
> ??????????????? ???????????????
> ????????????????????????.
>
> Πως μπορώ να το αλλάξω για να διαβάζονται? Υπάρχει τρόπος τωρα
> γράφω UTF-8 καλύτερα?? τι να κάνω??

Δε μπορώ να διαβάσω το αρχικό κείμενο του email παραπάνω, αλλά τουλάχιστον
η ερώτησή σου φαίνεται κανονικά.

Κατ' αρχήν συγγνώμη προκαταβολικά αν το παρακάτω ακουστεί «περίεργο», αλλά
όσο χρησιμοποιείς "web interfaces" για email, δεν υπάρχει καλή λύση.  Όλα
τα web interfaces για email έχουν προβλήματα, ελλείψεις, δεν υποστηρίζουν
όλα τα χαρακτηριστικά μιας πλήρους λύσης email, και είναι γενικότερα ό,τι
πιο απαίσιο έχει φτιάξει ποτέ ο κόσμος.

Ευτυχώς, υπάρχουν πάρα πολλά προγράμματα με πιο «σοβαρή» υποστήριξη για
διαφορετικές κωδικοποιήσεις, πολλές γλώσσες στα μηνύματα αλληλογραφίας,
κοκ.  Το Thunderbird, για παράδειγμα, είναι ένα πολύ ωραίο πρόγραμμα
αλληλογραφίας, που δουλεύει και σε Windows και σε Linux με τον ίδιο ακριβώς
τρόπο:

    http://www.mozilla-europe.org/el/products/thunderbird/

Για να χρησιμοποιήσεις το Thunderbird με το Yahoo mail υπάρχουν τουλάχιστον
δύο τρόποι:

    1. Μέσω POP3, χρησιμοποιώντας την standard υποστήριξη του
       Thunderbird για POP3.  Αυτό απαιτεί, βέβαια, να έχεις
       λογαριασμό ο οποίος υποστηρίζει πρόσβαση μέσω POP3 στο Yahoo
       (κάτι που νομίζω δεν είναι «free»).

    2. Μέσω Web (με πρωτόκολο HTTP), χρησιμοποιώντας μια επέκταση που
       έχει το ίδιο το Thunderbird.

Πληροφορίες για το Thunderbird μπορείς να βρεις στη σελίδα του Thunderbird
(βλ. παραπάνω).

Πληροφορίες για το plugin με το οποίο μπορείς άνετα να συνεχίσεις να
χρησιμοποιείς το Yahoo! email account σου, μπορείς να βρεις εύκολα
μέσω Google, αλλά αν δυσκολευτείς πες μου.

- Γιώργος