για το λινουξ

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Sat May 26 20:54:40 EEST 2007

Στις Σάββατο 26 Μάιος 2007 19:06, ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:

> Σε αυτή την περίπτωση, δεν είναι εντελώς "μάταιο" να προσπαθήσεις
> να τον πείσεις, αφού έχει αποφασίσει ήδη ότι "αν δεν είναι
> Windows δε μας κάνει";

Actually δεν ξέρω αν το έχει αποφασίσει αυτό, απλώς βλέπω οτι ο άνθρωπος
ζητάει linux αλλά με κάπως "χλιαρό" τρόπο. Συνεπώς δεν θέλω να τον "τρομάξω"
με ένα τελείως καινούργιο περιβάλλον, και αντίθετα προτιμώ να του προτείνω
ένα που είναι πιο κοντά σ'αυτά που ξέρει.

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"