για το λινουξ

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Sat May 26 16:02:20 EEST 2007

Στις Σάββατο 26 Μάιος 2007 14:06, ο/η Thanasis έγραψε:
> Μάλλον το ubuntu φοριέται περισσότερο τελευταία (τουλάχιστον για
> αρχάριους).
>
> www.ubuntu.com
>
> (άν και είμαι gentoo user...) :-)

Σωστό Θανάση, αλλά το SUSE είναι σαφώς πιο κοντά σ'αυτά που έχει μάθει ένας
χρήστης Windows, και όχι μόνο λόγω του KDE. Είναι και το YaST που τους
διευκολύνει πολύ.

Αν ο φίλος μας έδειχνε πιο "αποφασισμένος" και πιο "ενθουσιώδης", και δεν
έδειχνε κάπως στο στυλ "ναι, θέλω να ρίξω μια ματιά και να βγάλω μερικά
γρήγορα συμπεράσματα και δε θέλω να το ψάξω πολύ σε πρώτη φάση", τότε σε αυτή
την περίπτωση θα του έλεγα και εγώ ubuntu/kubuntu.

Από την άλλη, υπάρχει και το PCLinuxOS ... :-)

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"