για το λινουξ

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Fri May 25 22:50:22 EEST 2007

Στις Παρασκευή 25 Μάιος 2007 21:46, ο/η BASILIS KOFINIS έγραψε:
> θελω να εχω linux,τι χρειαζεται να κανω για να το εγκαταστησω και ποσο θα
> μου κοστισει ,θελω ολες τις κινησεις που πρεπει να κανω,ευχαριστω.
> Discover the new Windows Vista
> http://search.msn.com/results.aspx?q=windows+vista&mkt=en-US&form=QBRE

Πήγαινε εδώ http://en.opensuse.org/Released_Version και κατέβασε το DVD image
της διανομής openSUSE 10.2
( http://download.opensuse.org/distribution/10.2/iso/dvd/openSUSE-10.2-GM-DVD-i386.iso
http://download.opensuse.org/distribution/10.2/iso/dvd/openSUSE-10.2-GM-DVD-x86_64.iso
ανάλογα αν έχεις 32- ή 64-bit επεξεργαστή ).

Κάψ'το σε ένα DVD δισκάκι, μπούταρε τον υπολογιστή σου από το δισκάκι και
ακολούθα τις οδηγίες.

Κόστος: κάποια σέντς για το δισκάκι, υπό την προϋπόθεση οτι έχεις DSL γραμμή.

Αυτές είναι όλες οι κινήσεις που θα πρέπει να κάνεις για να έχεις linux.

Καλωσήλθες!

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"