UbuntuStudio

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Fri May 18 21:41:34 EEST 2007

On Friday 18 May 2007, Thanos wrote:

> Σε ποιαν "αρχή" όρισες τα Ελληνικά; Από που προσπαθείς να αλλάξεις
> και ποιαν επιλογή; Σου βγάζει ακαταλαβίστικα που; Στα menu, στα
> περιεχόμενα εγγράφων; Δεν μας βοηθάς να σε βοηθήσουμε...
>
> Αν θέλεις μπορείς να ρίξεις μια ματιά στο 'Ελληνικά στο Linux' howto
> και αν δεν καταφέρεις να λύσεις το πρόβλημά σου απάντησε με τα
> συγκεκριμένα βήματα που έκανες και δεν τα κατάφερες:
>
> http://members.hellug.gr/djart/grlinux.html

Εεεερμ, χαίρετε.

Παρόλο που οι οδηγίες είναι δικές μου, ο άνθρωπος έχει δίκιο. Κανονικά
στο Ubuntu, τα ελληνικά πρέπει να ενεργοποιούνται από τη φάση του
installation, αρκεί να τα επιλέξεις.

Το αν κάποιος έχει την υπομονή να ψαχτεί, είναι άλλο θέμα.

Η ουσία είναι αν το UbuntuStudio έχει σωστή υποστήριξη ελληνικών. H
ομάδα του ubuntu-el-testers έχει άποψη επί του θέματος ? Ακούει κανείς
αυτήν εδώ τη λίστα ή θα πρέπει να σας ψάξω στα λαγούμια σας πάλι ?

Υπάρχει κανείς που να έχει testάρει ότι το UbuntuStudio μετά το
installation και την επιλογή (αν έχει) των ελληνικών από τον installer,
δουλεύει σωστά ?

Για τα υπόλοιπα Ubuntu, ισχύει αυτό, αν επιλέξεις στο installation τα
ελληνικά, μετά δε χρειάζεται να κάνεις τίποτα παραπάνω. Ισχύει το ίδιο
για το UbuntuStudio ? Αν δεν ισχύει, θα κάνει κανείς την κατάλληλη
κίνηση να διορθωθεί ?

Αν όχι, πείτε το, δε με πειράζει, θα το κατεβάσω, θα το δοκιμάσω και θα
κάνω bug report.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?