Serial ATA στο Ubuntu 7.04

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Wed May 16 13:23:08 EEST 2007

excellent wrote:

> Συγγνώμη για το "τΑ". Πατώ δεξί κλικ πάνω στον δίσκο και πατώ "Mount
> Volume", αλλά δεν γίνεται τίποτα. Μήπως φταίει ότι τον συγκεκριμένο
> δίσκο τον έχω σε NTFS; Αν ναι πείτε μου πώς θα το αλλάξω σε FAT32, αν
> δεν σας κάνει κόπο.

Καλημέρα,

Το linux διαβάζει(δεν γράφει by default,αν και είναι δυνατόν να γίνει
και αυτό) κανονικά το NTFS. Η αλλαγή δυστυχώς σε FAT32 χωρίς διαγραφή
των δεδομένων του δίσκου δεν είναι δυνατή σε κανένα σύστημα και με
κανένα τρόπο.

Αφού έκανες mount και δεν σου εμφάνισε κάποιο μήνυμα λάθους το πιο
πιθανό είναι ότι έχει όντως γίνει το mount. Έψαξες κάτω από το φάκελο
media? Εάν δεν βρεί εκεί τα δεδομένα σου μπορείς να ανοίξεις ένα
terminal ή ένα konsole και να τρέξεις dmesg αφού δοκιμάσεις να κάνεις
mount? Οι τελευταίες 2-5 γραμμές θα σου λένε τι έχει συμβεί και εάν έχει
γίνει επιτυχώς το mount ή όχι.

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074