Serial ATA στο Ubuntu 7.04

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Tue May 15 20:48:15 EEST 2007

excellent wrote:
> Είμαι νέος στα Linux (για την ακρίβεια τα χρησιμοποιώ εδώ και 2
> ημέρες...). Μήπως μπορεί κανείς να μου πει πώς θα μπορώ να βλέπω τα
> δεδομένα ενός σκληρού δίσκου (μου) που είναι SATA;
> Ευχαριστώ εκ των πρτέρων!

Καλησπέρα,

Καταρχάς είναι το Linux και όχι τα Linux.
Κατα δεύτερον το Linux βλέπει κανονικά δίσκους SATA εδώ και πολύ καιρό.
Αρκεί να τον κάνεις mount. Τα δύο πιο δημοφιλή γραφικά περιβάλλοντα
(Gnome,KDE) σου επιτρέπουν το ένα μέσα από το Media Manager, το άλλο
μέσα από το Places->Computer με ένα διπλό κλικ σου επιτρέπει να κάνεις
mount το δίσκο(ή το μέρος του δίσκου εάν αυτός είναι χωρισμένος σε μέρη)
που επιθυμείς. Συνήθως τα περιεχόμενα μπορείς να τα βρείς σαν
υποφακέλους στο /media φάκελο.