Installation stop!!!

Thanos pampo at freemail.gr
Sat May 12 11:24:57 EEST 2007

xristos nikolareas wrote:
> Τελικά εκείνο που αξίζει στο Linux περισσότερο από
> οποιοδήποτε άλλο λειτουργικό σύστημα είναι η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
> ΤΟΥ... Ευχαριστώ πολύ να'σται καλά παιδιά. Και πάλι
> Ευχαριστώ.

Δηλαδή έχεις το cinelerra 'up-n-running'; :-)

Υ.Γ.: Μιας και είσαι καινούργιος στη λίστα μου επιτρέπεις να κάνω
μια-δυο "παρατηρήσεις" για την *μορφή* των μηνυμάτων σου προς την λίστα,
έτσι;

Ο webmailer του yahoo.com που χρησιμοποιείς 1ον στέλνει τα μηνύματα με
iso-8859-1 κωδικοποίηση με αποτέλεσμα να χρειάζεται χειροκίνητη
παρέμβαση για να εμφανιστούν τα ελληνικά. 2ον, η "αναδίπλωση" που κάνει
είναι χάλια με αποτέλεσμα να είναι δύσκολη η ανάγνωση του κειμένου που
παραθέτεις.

Επίσης, προτιμούμε να γράφουμε την απάντησή μας στο κάτω μέρος του
μηνύματος (bottom-posting) κόβοντας από το κείμενο που παραθέτουμε ότι
δεν χρειάζεται. Για να πάρεις μια ιδέα του τι έστειλες, ρίξε μια ματιά
στο πως καταχωρήθηκε το μήνυμά σου στα αρχεία της λίστας:

http://lists.hellug.gr/pipermail/migrate2linux/2007/004124.html

Δεν γνωρίζω κατά πόσο μπορείς να ρυθμίσεις το yahoo.com να στέλνει
ελληνικά και να κάνει σωστή παράθεση.