Manuals

Thanos pampo at freemail.gr
Wed May 9 16:54:40 EEST 2007

On 2007-05-09 16:29, xristos nikolareas wrote:
> Που μπορεί να βρει κάποιος εγχειρίδια χρήσεις για το
> Ubuntu αλλά και το Suse? Υπάρχουν μήπως στα Ελληνικά?
> Θα ήθελα αν γνωρίζει κάποιος να μου εξηγήσει πως μπορώ
> να πάρω πληροφορίες για την εγκατάσταση προγραμμάτων
> αλλά και πληροφορίες για τα προγράμματα τα ίδια?
> Ευχαριστώ πολύ.

Για το Suse δεν γνωρίζω αν και δεν νομίζω να είναι τόσο δύσκολο να βρεις
κάτι με μια απλή έρευνα στο Google. Ξεκίνα από τις επίσημες σελίδες και
των δύο διανομών και σίγουρα θα βρεις κάποιες πληροφορίες.

Για το ubuntu π.χ., μπορείς να ξεκινήσεις από το
http://help.ubuntu.com/. Διαβάζεις και ότι δεν καταλαβαίνεις... ρωτάς.