Kubuntu, help!

Thanos pampo at freemail.gr
Thu May 3 22:46:48 EEST 2007

Paris Chrysos wrote:
[...]
> kubuntu 6.06 LTS

Μάλιστα!

[...]
> Gia na lysw to arxiko thema me to unmount... sto parapanw forum elege
> oti to vazeis auto kai teleiwneis... :(

Κάτσε γιατί με μπέρδεψες τώρα! Το 'unrar' δεν ήθελες; Οκ.. μπορεί να το
έγραψες κατά λάθος...

[...]
> Tipota idiaiteres... Eixe to shmataki katw deksia tou Adept, tou ekana
> klik, mou eipe oti eixe tis enhmerwseis, tou ekana klik, mou evgale
> mia lista, tou ekana klik kai arxise na katevazei....

Το πρόβλημα εδώ είναι πως εσύ του είπες να κάνει αναβάθμιση το σύστημά
σου στο 6.10 (edgy) και όχι να κάνει ενημέρωση του 6.06 (dapper). Αυτό
έγινε με αυτά που πρόσθεσες στο sources.list.

[...]
> kanonika kanei boot kai sto "telos" sou emfanizei mia forma gia na
> kaneis login. E, emena kanei boot, alla "sto telos" den mou emfanizei
> auth th forma, mou emfanizei thn idia eikona me thn bara pou exei otan
> bootarei, xwris "na kanei tipota", dhladh menei ekei. Exw dhl mauri
> othoni, to shma tou kubuntu, kai thn bara.
>
> An pathsw Alt+F1 me vgazei tote se grammh entolwn, mou zhtaei username
> kai password kai mou leei -bash:/dev/null: Permission denied polles
> fores.

Για κάποιο λόγο κάτι πήγε στραβά στην αναβάθμιση και δεν τέθηκαν τα
σωστά δικαιώματα στο /dev/null.

Τι θα έκανα εγώ που δεν ξέρω και τόσα πολλά θεωρώντας πως όντως θέλεις
να μείνεις με την 6.10 και όχι να γυρίσεις πίσω... Θα ξεκινούσα το
σύστημα σε 'recovery mode', μια επιλογή που λογικά υπάρχει στο menu που
σου εμφανίζει το Grub κατά την εκκίνηση και θα έκανα login ως root (αν
και δεν νομίζω να σ' αφήνει να μπεις ως οτιδήποτε άλλο).

Μετά θα ενημέρωνα τις λίστες πακέτων και θα του έλεγα να τσεκάρει αν
υπάρχουν οι τελευταίες ενημερώσεις περασμένες δίνοντας και την επιλογή
να επιδιορθώσει τα όποια σφάλματα υπάρχουν στην εγκατάσταση:

apt-get update

και αφού τελειώσει

apt-get -f dist-upgrade

(ελπίζω να θυμάμαι σωστά πως '-f' είναι η επιλογή του apt-get για να
φτιάξει τα σφάλματα)

Εδώ θα φανεί αν κάτι έχει πάει στραβά με τα πακέτα καθώς θα σου
προτείνει κάποια σενάρια διόρθωσης.

Κάνε επανεκκίνηση και πες τι έγινε...

Φυσικά μπορείς να περιμένεις να απαντήσεις κάποιος με μεγαλύτερη
εμπειρία από εμένα αν και δεν νομίζω αυτά που λέω να επιδεινώσουν την
κατάσταση του συστήματος.