πρόβλημα με sus 10.2 & HP laserjet 1100

Thanos pampo at freemail.gr
Wed May 2 21:32:46 EEST 2007

Yorgo Papadopoulos wrote:
[...]
> Όσο για τις δηλώσεις, αν νομίζει κανείς ότι το λίνουξ είναι το 100%
> τέλειο OS να μας το πει. Τρώει και αυτό κάτι φλας ώρες ώρες. Απλά είναι
> ανώτερο (κατά τη γνώμη μου, επειδή έχει ελευθερία και τρομερά εργαλεία)
> από το άλλο το ακατανόμαστο.

Σίγουρα έχω ζήσει και εγώ άσχημες στιγμές με το linux ειδικά στην αρχή
που δεν κατάφερνα τίποτα και σίγουρα έχω βρίσει και τσατιστεί!

Όμως... όσο και να διαφωνείς με ορισμένες απόψεις/θέσεις του κόμματός
σου, ως βουλευτής, δεν βγαίνεις να πεις... "έλεος... δεν είναι κόμμα
αυτό!". Με αυτό το σκεπτικό ήταν και το σχόλιό μου...