πρόβλημα με sus 10.2 & HP laserjet 1100

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Wed May 2 19:00:28 EEST 2007

Στις Τετάρτη 02 Μάιος 2007 16:05, ο/η Yorgo Papadopoulos έγραψε:
> Οι Η/Υ δεν είναι άνθρωποι τη μια να σου λένε ναι και την άλλη όχι. Το
> ίδιο λίνουξ έβαλα και τη μια φορά και την άλλη. Την μια έπαιζε, την
> άλλη όχι.

Η κάθε έκδοση μιας διανομής είναι ένα διαφορετικό λειτουργικό σύστημα. Δεν
είναι "το ίδιο λίνουξ", όπως και τα WinXP με τα σVista είναι διαφορετικά
πράγματα. Πολλά πράγματα αλλάζουν ή ρυθμίζονται με διαφορετικό τρόπο, και
είναι πολύ συνιθισμένο κάτι να "χαλάσει" από έκδοση σε έκδοση - ή να θέλει να
το στήσεις με διαφορετικό τρόπο.

Ακριβώς όπως και στα windows, δηλαδή.

> Όσο για τις δηλώσεις, αν νομίζει κανείς ότι το λίνουξ είναι το 100%
> τέλειο OS να μας το πει. Τρώει και αυτό κάτι φλας ώρες ώρες. Απλά
> είναι ανώτερο (κατά τη γνώμη μου, επειδή έχει ελευθερία και τρομερά
> εργαλεία) από το άλλο το ακατανόμαστο.
> Γιώργος Παπαδόπουλος

100% τέλειο όχι. Είναι πολύ καλύτερο από windows όχι όμως μόνο λόγω
ελευθερίας. Είναι και τεχνικά ανώτερο διότι προέρχεται από το unix, ενώ το
άλλο προέρχεται από το dos.

Είναι σα να προσπαθείς να κάνεις εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς με ελβετικό
σουγιά. Όσα μπιχλιμπίδια και να του προσθέσεις, δεν μπορείς να το μετατρέψεις
σε νυστέρι. Η δουλειά την οποία σχεδιάστηκε να κάνει είναι άλλη (...να παίζει
παιχνίδια και να διαδίδει ιούς).

Και όσο για τις φλασιές, υπάρχει και εδώ μια ουσιαστικότατη διαφορά. Όταν κάτι
στο linux τρώει φλασιά, μπορείς μεθοδικά να το προσεγγίσεις, να το αναλύσεις,
να το εντοπίσεις, να το απομονώσεις, και ακόμη κι αν δεν μπορέσεις να το
λύσεις θα μπορέσεις να το παρκάμψεις (όπως κάνουν στο αστρόπλοιο Enterprise).
Με τα windows αντίθετα αν κάτι στραβώσει απλώς κάθεσαι και κοιτάς την μπλέ
οθόνη και περιμένεις να εκραγεί (...σαν καταδρομικό των Cardassians).

Γι'αυτό το συγκεκριμένο λόγο μακροπρόθεσμα θα επικρατήσει το linux, όπως η
Ενωμένη Ομοσπονδία Πλανητών κέρδισε το Dominion War...

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"